Política de devoluciones y reembolsos


Overview

Our refund and returns policy lasts 15 days. If 15 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at info@bengal.es.

Shipping returns

If you happen to want to return a product, please contact us at info@bengal.es for further details.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable.

You may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Need help?

Contact us at info@bengal.es for questions related to refunds and returns.

Devoluciones

Nuestra política de devoluciones y reembolsos te permite llevar a cabo una devolución durante los 15 días siguientes a la entrega del pedido.

Para recibir el reembolso tu artículo debe encontrarse en la condición en la que fue recibido, con su etiquetado y empaquetado original.

Para completar tu devolución, es necesario incluir el recibo o una prueba de compra.

Reembolsos

Una vez recibido e inspeccionado, te mandaremos un correo electrónico para notificarte que hemos recibido tu artículo devuelto. También te notificaremos sobre la aprobación o denegación de tu reembolso.

Si es aprobado, tu reembolso será procesado y se transferirá al método de pago original el importe íntegro del producto, en un cierto número de días.

Reembolsos tardíos o no recibidos

Si no has recibido aún tu reembolso, contacta con tu banco o con la compañía de tu tarjeta de crédito.

Si lo has hecho y aún no has recibido tu reembolso, por favor contacta con nosotros en info@bengal.es

Envíos de devoluciones

Si quieres devolver un producto, por favor contacta con nosotros en info@bengal.es para más detalles.

Serás responsable de pagar por tus propios costes de envío para la devolución. Los costes de envío no son reembolsables.

Puedes considerar usar un envío con seguimiento o seguro de envío. No nos hacemos responsables de los paquetes que no recibamos.

¿Necesitas ayuda?

Contacta con nosotros en info@bengal.es y resolveremos tus preguntas sobre devoluciones y reembolsos.

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Configurar y más información
Privacidad